disco

disco

2012. február 11., szombat

SHEENA EASTON

Sheena Easton (Skócia, Bellshill, 1959. április 27.) skót énekesnő eredeti neve: Sheena Shirley Orr. 1980-ban vált ismertté a Modern Girl című bemutatkozó dalával, amelynek megszületését egy televíziós műsor követte nyomon. Második kislemeze, a 9 to 5 az Egyesült Államokban Morning Train címmel aratott kiemelkedő sikert, és az azt követő egy évtizedben az énekesnő elsősorban Amerikában dolgozott. Ő énekelte a Szigorúan bizalmas (1981) című James Bond-film főcímdalát, amelyért Golden Globe- és Oscar-díjra jelölték. Kétszer kapott Grammy-díjat, és további négy alkalommal jelölték rá. A könnyűzene olyan kiválóságaival dolgozott együtt, mint például Kenny Rogers, Luis Miguel, Prince és Nile Rodgers. Lemezei több mint 24 millió példányban fogytak el, és ennek köszönhetően négy platina-, tizenhárom arany- és egy ezüstlemezzel büszkélkedhet. Tizenöt felvétele szerepelt a Billboard Hot 100 slágerlistáján. 


KARRIERTÖRTÉNET
A kezdetek
Sheena szülei: Alex Orr acélgyári munkás és felesége, Annie. Két bátyja van (Robert és Alex), valamint három nővére (Marilyn, Annessa és Mora). Ötéves korában szerepelt először mások előtt, amikor nagybátyja és nagynénje 25. házassági évfordulóján elénekelte az Early One Morning című dalt. 1969-ben Alex Orr meghalt, és az édesanyára hárult a gyereknevelés minden feladata. Sheena visszaemlékezései szerint édesanyja ragyogóan helytállt, nemcsak gondoskodott róluk, hanem arra is volt ideje, türelme és energiája, hogy még iskola előtt megtanítsa őket olvasni. (E sorok írója minden tiszteletlenség nélkül jegyzi meg, hogy az édesapa halálakor a legkisebb gyerek, Sheena is már tízéves, vagyis iskolás volt, tehát a gyerekek alighanem még az apa életében megtanultak olvasni.) 1973-ban az akkor 14 esztendős kislány megnézte Sydney Pollack Ilyenek voltunk című filmdrámáját, amelyben Barbra Streisand és Robert Redford játszották a főszerepeket. Streisand énekelte a The Way We Were című betétdalt is, amely világsikert aratott. Sheenára nagy hatással volt a dal és Barbra alakítása. Elhatározta, hogy énekesnő lesz, mert szeretett volna ő is ugyanígy hatni az emberekre. 


Jó tanulmányi eredményeinek köszönhetően ösztöndíjasként került a glasgow-i Royal Scottish Academy of Music and Drama intézményébe, amelynek óráit 1975 és 1979 között látogatta. Közben a Something Else együttessel éjszakai klubokban lépett fel. 1979-ben férjhez ment Sandi Eastonhoz. Nyolc hónappal később elváltak, Sheena azonban megtartotta férje vezetéknevét. Egyik akadémiai tanára beajánlotta őt a BBC The Big Time című műsorának produceréhez, Esther Rantzenhez. A The Big Time ismeretlen előadóknak a sztársághoz vezető útját kívánta bemutatni. Eastont beválasztották a lehetséges szereplők közé. Ekkor találkozott világhírű kolléganőjével, a szintén skót Luluval, aki kijelentette, hogy szerinte Sheenának nincs komoly esélye a sztárrá váláshoz. Tévedett. Az EMI szerződtette a fiatal énekesnőt. Christopher Neil lett a producere, Deke Arlon a menedzsere, a The Big Time készítői pedig nyomon követték az első Sheena-sláger, a Modern Girl megszületését. 


Modern lány a reggeli vonaton
A Modern Girl 1980. február 29-én jelent meg, nem sokkal azelőtt, hogy a The Big Time Sheenával készült szériája adásba került volna. A dal az 56. helyen indult a brit slágerlistán, de mire a műsor részei lefutottak, már a nyolcadik helyen állt. (Egyébként Sheena volt az 1976-ban indult The Big Time utolsó felfedezettje.) Időközben megjelent Sheena második kislemeze is, a 9 to 5, amely már a harmadik helyig jutott. Először fordult elő, hogy egy pályakezdő énekesnő egyszerre két dallal szerepelt a brit Top 10-ben. A 9 to 5 egy olyan nőről szól, aki egész nap hazavárja a párját a munkából. A klipet a Kelet- és Nyugat-Sussexet összekötő Bluebell Railway vonalán forgatták, egy LSWR 0415 Class típusú lokomotív igénybevételével. A két kislemeznek köszönhetően a Daily Mirror olvasói Sheenát választották az év brit énekesnőjének, a Capital Radio szerint ő volt az esztendő felfedezettje, a Tv Times olvasói szerint pedig a legjobb énekesnő. A sikerek hatására az EMI úgy döntött, hogy Sheenát bevezeti az amerikai poppiacra is. Ott először a 9 to 5 jelent meg 1981 februárjában. Három hónappal korábban azonban ugyanezzel a címmel került forgalomba Dolly Parton slágere is, amely a Magyarországon sem ismeretlen Kilenctől ötig (1980) című vígjátékhoz készült. (Főszereplők: Jane Fonda, Lily Tomlin és maga Dolly.) Ezért a félreértések elkerülése érdekében a Sheena-sláger az Egyesült Államokban a Morning Train címet kapta. A siker az Atlanti-óceán túlpartján még nagyobb volt, mint Angliában. A Morning Train vezette a Billboard Hot 100 és Adult Contemporary (felnőttekhez szóló popzene) slágerlistáját, és első helyre került a kanadai toplistán is. Ausztráliában és Új-Zélandon szintén listavezető slágerré vált.


Szigorúan bizalmas
1980 őszén kezdték el forgatni a Szigorúan bizalmas (1981) című James Bond-filmet, amely e sorok írójának véleménye szerint a széria egyik legjobb darabja. Az alkotók szerették volna, ha a főcímdalt a sikerei csúcsán álló Blondie adja elő. Az amerikai együttes ugyanis 1980-ban figyelemre méltó sikert aratott az Amerikai dzsigoló című erotikus filmdráma főcímdalával, a Call Me-vel, amelyet Giorgio Moroder és Debbie Harry közösen írt. A Debbie Harry és Chris Stein által a Szigorúan bizalmashoz írt dal azonban nem nyerte el az illetékesek tetszését. Ők ragaszkodtak Bill Conti (zene) és Michael Leeson (szöveg) szerzeményéhez, amelyet viszont az együttes nem volt hajlandó előadni. A producerek ezért Sheena Eastont kérték fel a filmdal eléneklésére. (A Blondie verziója az együttes The Hunter című 1982-es nagylemezén hallható.) Először (és mindmáig utoljára) fordult elő, hogy a Bond-slágert előadó énekes a főcím alatt nemcsak hallható, hanem látható is volt. Az is kivételként esett meg, hogy a Bond-filmek állandó zeneszerzőjeként ismert John Barrynak ezúttal semmi köze nem volt a filmzenéhez. (Barry az akkori adótörvények miatt nem vehetett részt a produkcióban, ezért ő javasolta maga helyett Bill Contit, aki egyébként nemcsak a főcímdalt, hanem a teljes filmzenét is megírta.) A For Your Eyes Only Sheena előadásában az összes jelentős poppiacon bejutott a Top 10-be. Csupán Írország és Spanyolország jelentett kivételt, ahol be kellett érnie a 11. hellyel. 1982-ben a legjobb filmdalnak járó Golden Globe- és Oscar-díjra jelölték. (Mindkét díjat az Arthur című vígjátékhoz írt dal nyerte, melyet e sorok írója például már rég elfelejtett, a For Your Eyes Only viszont az egyik kedvenc Bond-dalom maradt.) Sheena Easton 1983-ben a legjobb új előadónak járó Grammy-díjat vehette át, olyan sztárokat utasítva maga mögé, mint az Adam and the Ants, a The Go-Go’s, James Ingram és Luther Vandross. 


Duettsikerek
Sheena Easton első három nagylemeze a felnőttekhez szóló igényes popzene jegyében készült. Az 1981-es You Could Have Been with Me címadó felvétele tizenkettedik helyig jutott az amerikai slágerlistán. A Best Kept Secret című 1983-as albumról elsőként kimásolt Telefone (Long Distance Love Affair) negyedik lett a toplistán. Elénekléséért Sheenát 1984-ben az év legjobb pop-rock énekesnőjének járó Grammy-díjra jelölték. Olyan riválisai voltak, mint Bonnie Tyler, Donna Summer, Linda Ronstadt és Irene Cara. (Az utóbbi győzött a Flashdance... What a Feeling című dallal.) Az Almost over You az Adult Contemporary-slágerlistán negyedik lett, öt évvel később pedig Lila McCann előadásában újra slágerré vált. Szintén 1983-ban aratott nagy sikert a Kenny Rogersszel közös duett, a We’ve Got Tonight, amely egy öt évvel korábbi Bob Seger-dal feldolgozása. Az új verzió vezette a Billboard country slágerlistáját, hatodik lett a Top 100 rangsorában, és második az Adult Contemporary felvételek között. 1984-ben Sheena egy spanyol nyelvű albumot vett fel, amelyről a mexikói Luis Miguellel közös duett, a Me Gustas Tal Como Eres vált nagy slágerré. A két előadót 1985-ben a legjobb mexikói–amerikai dalnak járó Grammy-díjjal ismerték el. Mondani sem kell, hogy a spanyol nyelvű országokban az album különösen jól fogyott, és a magas eladási példányszámoknak köszönhetően aranylemez lett belőle. 


Szexbotrány
1984-ben újabb világsztár tűnt fel a színen Sheena alkalmi partnereként. Méghozzá a csodabogárként és egyedülálló zenei zseniként egyaránt emlegetett Prince. Őt mindig is szexi hölgyek vették körül (például Vanity és Apollonia: emlékszik-e még rájuk valaki?), nem csoda tehát, hogy Prince oldalán Sheena is csábító szexszirénné alakult át. A közös munka meghozta gyümölcsét, az A Private Heaven című LP Easton pályafutásának legkelendőbb albumává vált. A Strut című dal bejutott az amerikai Top 10-be, az énekesnőt pedig újra Grammyre jelölték mint a legjobb pop-rock énekesnőt. A siker skandalummal párosult, ugyanis bizonyos tévéállomások nem voltak hajlandók bemutatni a Prince által – Alexander Nevermind álnéven – írt Sugar Walls című dal klipjét a szöveg szexuális tartalma miatt. Ennek köszönhetően Sheena lett az első olyan előadóművész, akinek a klipjét nem a vizuális, hanem a verbális merészség miatt tiltották be. „Illetlen” szövege miatt a Sugar Walls rákerült a Tipper Gore – a későbbi amerikai alelnök (1993–2001), Al Gore felesége – közreműködésével összeállított listára, amely a felelősségteljes szülők figyelmét hívja fel azokra a dalokra, amelyek szövege különösen negatívan befolyásolhatja a gyermekek egészséges fejlődését. Hogy ezért-e vagy ennek ellenére, mindazonáltal a Sugar Walls harmadik helyezést ért el az R&B-slágerlistán, és kilencediket a Hot 100 rangsorában.


Újabb sikerek és váratlan nehézségek
Az 1985-ös Do You című nagylemez produceri teendőit a Chic egyik kulcsembere, Nile Rodgers látta el, aki többek között Debbie Harryvel, Sheilával és David Bowie-val is eredményesen dolgozott már együtt. Az album aranylemez lett. Ugyanabban az évben Sheena énekelte az It's Christmas (All Over the World) című dalt a Ki segít a Mikulásnak? című családi filmben. Akik azt hitték, ez valamiféle vezeklés a Sugar Walls miatt, azok tévedtek, hiszen 1987-ben Sheena ismét Prince-szel készített egy albumot. A No Sound but a Heart megjelentetését azonban az EMI átalakulása miatt többször elhalasztották, és végül csak 1999-ben jelent meg először. Közben az album dalait olyan sztárok dolgozták fel, mint például Crystal Gayle, Gary Morris, Celine Dion, Pia Zadora és Patti LaBelle. Sheena közreműködött Prince saját slágere, a U Got the Look elkészítésében, sőt a videoklipben is megjelent. Közös produkciójukért a legjobb R&B-előadó Grammy-díjára jelölték őket. Két évvel később újra együtt dolgoztak: a The Arms of Orion című dalt Easton és Prince írta, és Prince adta elő a Batman (1989) című világsikerű filmben. A két énekes együtt vett részt Patti LaBelle új albumának elkészítésében is. A bulvársajtó azt pletykálta, hogy nem csak munkakapcsolat van közöttük, ám ezt mindketten cáfolták. 1987-ben Sheena szerepelt a Miami Vice című bűnügyi tévésorozat öt részében: stílszerűen egy énekesnőt alakított, akit a Don Johnson által megformált Sonny Crockett ugyan feleségül vesz, ám az asszonyt később megölik. Az 1989-es The Lover in Me című Sheena Easton-album az EMI helyett az MCA Recordsnál jelent meg, és olyan nagy sikert aratott, hogy aranylemez lett belőle. Hallható rajta a Miami Vice számára írt Follow My Rainbow is, de a legnagyobb sikert a címadó felvétel érte el, amely a Morning Train után az énekesnő második legnépszerűbb slágere lett az Egyesült Államokban.


A kilencvenes évektől napjainkig
Az 1991-es What Comes Naturally volt Sheena Easton utolsó olyan albuma, amely szerepelt az amerikai toplistán, a címadó felvétel pedig az utolsó tengerentúli Top 40-slágerének (# 19) bizonyult. A két évvel későbbi No Strings jó kritikákat kapott ugyan, de nem került fel a slágerlistára. Ezzel Easton amerikai karrierje lényegében véget is ért, legalábbis ami a lemezkiadást illeti. Az 1990-es évek közepén filmdalokat énekelt, majd az MCA Japannak köszönhetően két új albuma jelent meg a távoli szigetországban. Az 1997-es Freedom visszatérést jelentett pályakezdő éveinek popzenei stílusához, amelyet a Modern Girl új változata is bizonyít. Az 1990-es években Easton színésznőként is újra hallatott magáról, de ezúttal nem filmen szerepelt, hanem a Broadwayn. A La Mancha lovagja 1992-es előadásaiban Raul Julia oldalán játszott, akit ebben a musicalben láthatott utoljára a közönség. (A művész 1994-ben elhunyt.) A nálunk inkább a filmváltozat révén ismert Grease 1996-os Broadway-verziójában Sheena Rizzo szerepét alakította, és igen jó kritikákat kapott. 1994 és 1996 között a Gargoyles című animációs sorozat több szereplőjének (például Lady Finella, a síkító kísértet, Molly, Robyn Canmore) kölcsönözte a hangját. 


Az 1990-es évek végén a New York-i One Way Records megszerezte a korábbi EMI-féle Sheena Easton-lemezek kiadási jogát. A kiadó valamennyi albumot digitalizálva, bónuszfelvételekkel kiegészítve jelentetette meg újra, valamely okból kifolyólag azonban a spanyol nyelvű Todo Me Recuerda A Ti kimaradt a kiadási tervből. 2000-ben Sheena egy évig Las Vegasban vendégszerepelt az At the Copa című showban. Partnere az 1970-es évek egykori tinisztárja, David Cassidy volt. 2000-ben szerződést írt alá az angol Universal International lemezcéggel egy olyan album elkészítésére, amelyen a diszkókorszak fénykorának nagy slágereit énekli. A Fabulousról elsőként a The Threee Degrees előadásában világsikert aratott 1978-as Giorgio Moroder-szerzemény, a Giving Up Giving In új változata jelent meg. Sajnos az album nem jutott fel a brit toplistára, az Egyesült Államokban pedig ki sem adták. Pedig olyan nagy slágerek feldolgozásai hallhatók rajta, mint például a Don’t Leave Me This Way (Harold Melvin & the Blue Notes, 1975; Thelma Houston, 1976), a Love is in Control (Donna Summer, 1982), a Never Can Say Goodbye (Jackson 5, 1970; Gloria Gaynor, 1974), a Best of My Love (The Emotions, 1977) vagy a Can't Take My Eyes Off You (Frankie Valli, 1967; Boys Town Gang, 1982). E sorok írásáig Sheena Eastonnek nem jelent meg újabb stúdióalbuma, ám az énekesnő az új évezredben sem tétlenkedik. Koncertezett Ausztráliában, fellépett Las Vegasban, és rendszeresen szerepel különféle amerikai tévéműsorokban. Két Grammy-díja és négy Grammy-jelölése mellett mindmáig ő az egyetlen előadóművész, aki a Billboard valamennyi fontos slágerlistáján (Adult Contemporary, Dance, Pop, Country, R&B, Hot 100) Top 10-es slágert tudott produkálni. 


Magánélet
Sheena Easton négyszer ment férjhez, de egyik házassága sem tartott sokáig. Először 19 éves korában mondta ki a boldogító igent Sandi Eastonnak, de nyolc hónappal később már a „boldogító nem” vált esedékessé. A férfi szerint házasságuknak Sheena kezdődő karrierje vetett véget, az énekesnő szerint azonban kapcsolatuk már azt megelőzően tönkre ment. (Sandi Easton 48 éves korában, 1998-ban halt meg.) Sheena 1984-ben állt újra az oltár elé. Választottja Rob Light tehetségkutató volt. Másfél év múlva váltak el. Miután az énekesnő megkapta az amerikai állampolgárságot, örökbe fogadott két gyermeket: 1994-ben egy kisfiút, Jake-et, két évvel később pedig egy Skylar nevű kislányt. Tudatosan vállalta az anyaságot, karrierjét is módosította annak érdekében, hogy minél több időt tölthessen a gyermekeivel. Éppen ezért az 1990-es évek közepétől a hosszadalmas turnék helyett előnyben részesítette az alkalmi fellépéseket és a színházi munkát. 1997-ben megismerkedett Tim Delarm producerrel. 1997 júliusában házasodtak össze Las Vegasban. Egy évig bírták együtt. 2001-ben John Minoli, egy Beverly Hills-i plasztikai sebész jegyezte el Sheenát. 2002. november 9-én kötöttek házasságot, amely a következő évben már fel is bomlott. Az énekesnő jelenleg egyedülállóként él gyermekeivel Las Vegasban. A Sunday Times a legvagyonosabb nők között tartja számon. Ezt a pozícióját állítólag igen ügyes floridai ingatlanbefektetéseivel érte el, de Easton cáfolta az erről szóló állításokat. 


DISZKOGRÁFIA
Kislemezek, maxik
* 1980: Modern Girl / Paradox
* 1980: Modern Girl / Summer's Over
* 1980: 9 to 5 (Morning Train) / Moody (My Love)
* 1980: One Man Woman / Summer's Over
* 1981: Morning Train (Nine to Five) / Calm Before the Storm
* 1981: Just Another Broken Heart / Savoir Faire
* 1981: Take My Time / Calm Before the Storm
* 1981: You Could Have Been with Me / Family of One
* 1981: You Could Have Been with Me / Savoir Faire
* 1981: For Your Eyes Only / Runaway
* 1981: For Your Eyes Only / For Your Eyes Only (Instrumental)
* 1981: When He Shines / Right or Wrong
* 1981: When He Shines / Family of One
* 1981: A Little Tenderness / Family of One
* 1982: Are You Man Enough / Loner
* 1982: Machinery / So We Say Goodbye
* 1982: Ice Out in the Rain / Loner
* 1982: I Wouldn't Beg for Water / Some of Us Will
* 1983: Almost Over You / I Don't Need Your Word
* 1982: Family of One / When He Shines
* 1983: Telefone (Long Distance Love Affair) / Wish You Were Here Tonight
* 1983: Telefone (Long Distance Love Affair) (Club Mix) / Telefone (Long Distance Love Affair) (Dub Mix)
* 1983: We've Got Tonight / You Are So Beautiful (Kenny Rogers and Sheena Easton)
* 1983: Devil in a Fast Car / Sweet Talk
* 1984: Me Gustas Tal Como Eres (Sheena Easton and Luis Miguel)
* 1984: Modern Girl / Nine to Five
* 1984: Swear (Dance Mix) / Swear (Dub Mix)
* 1984: Swear / Fallen Angels
* 1984: Strut (Super Dance Mix) / Straight Talkin'
* 1984: Strut (Dance Mix) / Letters from the Road
* 1984: Strut / Hungry Eyes
* 1984: Back in the City / Letters from the Road
* 1984: Sugar Walls / Straight Talking
* 1984: Sugar Walls (Dance Mix) / Sugar Walls (Red Mix)
* 1984: Sugar Walls (Dance Mix) / Sugar Walls (Red Mix) / Double Standard
* 1985: Do It for Love (Extended Dance Mix) / Can't Wait Till Tomorrow (Dance Mix) / Do It for Love (Instrumental)
* 1985: Do It for Love (Extended Dance Mix) / Can't Wait Till Tomorrow (Dance Mix)
* 1986: So Far So Good (Extended Dance Version) / So Far So Good (Instrumental) / Magic of Love (Edited Version)
* 1986: So Far So Good / Magic of Love
* 1986: So Far So Good / Natural Love
* 1986: Jimmy Mack (Extended Version) / Jimmy Mack (Edited Version) / Jimmy Mack (Instrumental Mix)
* 1986: Jimmy Mack / Money Back Guarantee
* 1987: Eternity (Shep Pettibone Mix) / Eternity (Single Version) / Eternity (Dub) / Shockwave
* 1987: Eternity (Shep Pettibone Mix) / Shockwave / Eternity (Single Version)
* 1987: Eternity / Shockwave
* 1988: The Lover In Me (Extended Version) / The Lover In Me (Instrumental)
* 1988: The Lover in Me (Extended Version) / The Lover in Me (Radio Edit) / The Lover in Me (Instrumental)
* 1988: The Lover in Me (Extended Version) / The Lover In Me (Radio Edit) / The Lover in Me (Bassapella)
* 1989: No Deposit, No Return (7" Version) / No Deposit, No Return (Radio Edit) / No Deposit, No Return (12" Extended Vocal Version)
* 1989: No Deposit, No Return (Extended Version) / No Deposit, No Return (Instrumental) / No Deposit, No Return (Dub)
* 1989: Follow My Rainbow (LP Version) / Follow My Rainbow (7'' Version) / Days Like This (12'' Version)
* 1989: Follow My Rainbow / Days Like This
* 1989: Days Like This (Extended Version) / Days Like This (Extended Instrumental) / Days Like This (Percussapella)
* 1989: Days Like This (Extended Version) / Days Like This (Percussapella) / Days Like This (Bonus Beats)
* 1989: 101 (Uptown Version) / 101 (Def House Mix / Extended Club Version)
* 1989: 101 / Cool Love
* 1989: 101 (The Remix) / 101 (Uptown Version)
* 1989: 101 (7" Version) / 101 (The Remix) / 101 (Instrumental)
* 1989: The Arms of Orion / I Love U in Me / The Arms of Orion (Edited Version) (Prince and Sheena Easton)
* 1989: The Arms of Orion / I Love U in Me (Prince and Sheena Easton)
* 1991: You Can Swing It (Extended Club Version) / You Can Swing It (Swingstrumental)
* 1991: You Can Swing It (7" Version) / You Can Swing It (Extended Club Version) / You Can Swing It (Swingstrumental)
* 1991: You Can Swing It (Radio Edit Without Rap) / You Can Swing It (Radio Edit With Rap) / You Can Swing It (Extended Club Version) / You Can Swing It (Swingstrumental)
* 1991: What Comes Naturally (Extended Club Version) / What Comes Naturally (Natural Underground Vocal)
* 1991: What Comes Naturally (Extended Club Version) / What Comes Naturally (Naturally Philly Edit)
* 1991: What Comes Naturally (7" Single Edit With Rap) / What Comes Naturally (7" Single Edit Without Rap)
* 1991: What Comes Naturally (Single Edit With Rap) / What Comes Naturally (Extended Club Version)
* 1991: What Comes Naturally (7" Single Edit With Rap) / What Comes Naturally (Louil Silas Jr. Remix) / What Comes Naturally (Acapella)
* 1993: The Nearness of You (promóciós lemez)
* 1995: My Cherie (Radio Edit) / My Cherie (AC Edit) / My Cherie (AC Full Version) / My Cherie (LP Version)
* 1996: Modern Girl '97 (Album Version) / Modern Girl '97 (Dance Edit) / Modern Girl '97 (Instrumental)
* 1998: The Place Where We Belong (Radio Edit) / The Place Where We Belong (Instrumental) (Jeffrey Osborne and Sheena Easton) (promóciós lemez)
* 1999: My Treasure Is You (Radio Edit) / My Treasure Is You (Extended Mix) / My Treasure Is You (Album Version)
* 2000: Giving Up Giving In (Radio Edit) / Giving Up Giving In (Joey Negro Club Mix) / Giving Up Giving In (Sleaze Sisters Remix) / Giving Up Giving In (Extended Original)
* 2000: Giving Up Giving In (Joey Negro Club Mix) / Giving Up Giving In (Sharp Pistol Dub)
* 2000: Giving Up Giving In (Radio Edit) / Giving Up Giving In (Sleaze Sisters Remix) / Giving Up Giving In (Joey Negro Club Mix)
* 2000: Can't Take My Eyes Off You (DJ Soma Grow Sound Mix) / Can't Take My Eyes Off You (Original Mix) / Can't Take My Eyes Off You (DJ Soma Grow Sound Mix Instrumental)
* 2000: Can't Take My Eyes Off You (Radio Edit) / Can't Take My Eyes Off You (DJ Soma Grow Sound Mix Edit) / Can't Take My Eyes Off You (Original Version) / Can't Take My Eyes Off You (DJ Soma Grow Sound Mix)
* 2001: Love Is in Control (Burnt & Almighty Mixes)
* 2002: Strut (Original Mix) / Strut (Electrophase Mix) (South Beats vs. Hardage featuring Sheena Easton)


Albumok
* 1981: Take My Time
* 1981: You Could Have Been with Me
* 1982: Madness, Money and Music
* 1983: Best Kept Secret
* 1984: Todo Me Recuerda A Ti
* 1984: A Private Heaven
* 1985: Do You
* 1987: No Sound but a Heart
* 1988: The Lover in Me
* 1991: What Comes Naturally
* 1993: No Strings
* 1995: My Cherie
* 1997: Freedom
* 1999: Home
* 2000: Fabulous


Válogatások
* 1989: For Your Eyes Only – The Best of Sheena Easton
* 1989: The Best of Sheena Easton
* 1992: The Most of Sheena Easton
* 1993: The World of Sheena Easton: The Singles Collection
* 1995: Greatest Hits
* 1996: The Gold Collection
* 1998: 20 Great Love Songs
* 2000: Best of Sheena Easton
* 2002: Best Ballades
* 2002: Classic Masters
* 2003: Greatest Hits (Collectables)
* 2008: The Best of Sheena Easton

VIDEÓK



9 to 5 (Morning Train) (másik klip)



For Your Eyes Only (részlet a Szigorúan bizalmas című filmből)




We've Got Tonight (Közreműködik: Kenny Rogers)

We've Got Tonight (Közreműködik: Kenny Rogers) (másik klip)

Me Gustas Tal Como Eres (Közreműködik: Luis Miguel)


Hungry Eyes (csak zene!)






101 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.